یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...
یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...

شماره تمرین های جلسه سوم کلاس حل التمرین فیزیک یک دانشگاه صنعتی

شماره تمرین های جلسه سوم کلاس حل التمرین فیزیک یک دانشگاه صنعتی

 

فصل نهم (قسمت اول) : 3 و 6 و 8 و سوال پایان ترم مهر 92

نظرات 13 + ارسال نظر
mandegar1994 یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

ای کاش میشد جوابا روهم میگذاشتین؟

سر کلاس جوابها گفته میشه !!!

mandegar1994 دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ

منظورم سوالایی که وقت نمیشه حلشون کنین

چشم. بعضیا که نرسیدیم حل کنیم رو حتما روی سایت قرار می دیم.

mandegar1994 سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ب.ظ

استاد برگه ها فیزیک صحیح شدن؟

اگه مشکلی پیش نیاد شنبه نتایج رو اعلام می کنم.

mandegar1994 چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

فقط اگه میشه دستتون بالا بگیرین بچه ها نمرشون بالا بشه

به روی چشم. دستم رو بالا می گیرم ...

mandegar1994 چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ

mandegar1994 شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

استاد بنظر میرسه برگهها رو خیلی سخت گیرانه تصحیح کردین؟فکر میکردم بیشتر بشم
اگه وقت کردین یکبار دیگه نگاهشون کنین

هر برگی 2 بار صحیح شده. بازم اگه فک می کنیدبیشتر حقتون بوده سر کلاس بگید اسمتون رو که برگتون رو براتون بیارم.

mandegar1994 شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

باشه استاد مرسی

موفق باشید

mandegar1994 سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

دیدین استاد گفتم بیشتر میشدم از۴۱ شدم۵۰

ندیدم. بخاطر نوع نوشتارت که جای تغییرات انرژی نماد کار رو گذاشته بودید یعنی فاجعه. این هم به این دلیل نمره رو اضاف کردم که بچه خوبی بودی.

mandegar1994 چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ق.ظ


خب ببخشید من اصلا واسه امتحان نخوندم که بخوام فرمول بخونم یا حفظ کنم

پس نمره سوال رو نباید بهتون بدم

mandegar1994 چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

هرچی سر کلاس توضیح میدین گوش میدم
فقط اول سال یکبار کتاب تا پایان فصل ۸ روخونی کردم

mandegar1994 چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

استاد راجب بحثی که صحبت کردین
چند سال پیش بود مقالش خوندم که نوشته بود تنها سیاره ای که ساختار پوسته زمینش مثل کره زمین مریخ هستش البته ماه هم هست ولی چون آب وجود نداره دورش خط کشیده بودن
نوشته بود
ساختار پوسته ی مریخ همانند کره زمین و دمای سیارشم نزدیک به کره زمین ولی کمی سردتر حتی نوشته بودن که آبشم،آب شرب.
این تحقیقا روهم فقط بخاطر گفته نوستراداموس درسال ۲۰۱۱ انجام دادن چون گفته بوده دنیا درسال۲۰۱۲ نابود میشه
اگر پیش بینیا نوستراداموس نخوندین برین بخونین چیزایی نوشته که نمیتونم بگم چون ممکن پیجتون ببندن
بعد از بازگشت اون دوازده نر میگن ۱۰۰ نفر فرستادن که از کهکشان راه شیری خارج شن براساس نظریه با سرعت نور حرکت کنن سن افزوده نمیشه
نوشته بودن ۷میلیارد سال طول میکشه

ماه به دو دلیل جای خوبی برای زیست نیست جو نداره و آب نداره. در مورد آب روی مریخ هنوز دقیقا مشخص نیست. در مورد مستر نوستر آداموس من از دبیرستان ارادت دارم و بارها پیشگویی های ایشون رو مورد مطالعه قرار دادم نه بهتره نگی همین پیج راه ارتباط من با شماست . نه خیر . این موضوع که میگن فرستادن یه دروغ مطلقه .
مرسی بابت اطلاعات جالب و شنیدنت . خیلی خوشحال شدم.

mandegar1994 پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

خواهش استاد
استاد سخنان رائفی پور دارین؟
چون من فقط ۷قسمت از ۱۲قسمت سخنرانیش شنیدم
تمایل دارم بقیشم گوش بدم

راستش من چندتاش رو گوش دادم اما به دلایلی خوشم ازش نیومد. و دنبالش نرفتم. از دوستام می پرسم اگه داشتن براتون تهیه می کنم.

mandegar1994 پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

مرسی استاد
خیلی دوس دارم بقیش گوش کنم
چرا شما خوشتون نیومد؟حرفای جالبی که میزنه

به نظر من هم جالب بود. اما همیشه افسانه و واقعیت رو ترکیب کردن قشنگه!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد