یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...
یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...

متن قسمتی از کنسرت پرواز همای


نظرات 3 + ارسال نظر
... شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

حالا کجابود این کنسرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

فک کنم کنسرت آلمان بود. فایل تصویریش هم توی سایت آپارات هست. با اسم همای و یلداعباسی سرچ کنید.

na shenas.................. یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ق.ظ

وقتی در وصف کسی باشه قشنگ میشه و ..

دانشجو صنعتی چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ق.ظ

با اینکه مست بودم
با اینکه تمام شهر را رقصیده بودم
باز هم با نوای تو شور گرفتم
پرواز کردم
و تمام عاشقان جهان را بیدار کردم
کنار خدا ایستادم
بالای بالا
تمام قدیسان جهان را مست کردم
مست چشم های تو
و رقصاندم
و رقصیدم
و باز بالا رفتم
آنجا که خدا نبود
و آنجا فقط تو بودی
و من بودم …. 
"ندی انسی الحاج"
ترجمه: بابک شاکر
برچسب‌ها: اشعار ندی انسی الحاج، ترجمه های بابک شاکر

خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد