یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...
یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...

شماره تمرین های جلسه ششم کلاس حل التمرین فیزیک یک دانشگاه صنعتی

شماره تمرین های جلسه ششم کلاس حل التمرین فیزیک یک دانشگاه صنعتی


تمرین های 1 تا 58  فصل دهم را مطالعه نمایید و هر سوالی که مشکل داشتید جواب داده می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
mandegar1994 چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

استاد اگه میشه برای تصحیح اوراق دستتون بالا بگیرین که نمره بچهها خوب شه
استاد اگه میشه امتحان پایان ترمم خوب شدم نمره برام بالا بذارین که معدلم بره بالا چون میان ترم کم کاری کردم شدم ۵۰
میخوام انتقالیم بگیرم باید معدلم بالا باشه

اکی. اجازه بدید من برگه ها رو صحیح کنم ببینم چی میشه.

mandegar1994 جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ق.ظ

باشه استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد