یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...
یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...

ناممکن

ناممکن

من نمی توانم باور کنم. فکر می کنم همه اش خواب می بینم. آخر چه طور ممکن است؟ مگر می شود از دیوارها عبور کرد، یا از آب گذشت و خیس نشد؟! ما تمام این کارها را کردیم، حتی از کوه پرت شدیم و خراشی برنداشتیم.
- احمق! ما مرده ایم.
نظرات 6 + ارسال نظر
پنل رایگان پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ http://panel.mida-co.ir/http://

بنام خدا
فرصت باور نکردنی برای شما مدیر وبلاگ محترم
فروش رایگان پنل اس ام اس ، پیامک با تعرفه 82 ریال و برگشت پیامک های نا موفق
جهت ثبت نام و مشاهده پنل به آدرس زیر مراجعه نمائید
panel.mida-co.ir

daneshjoo mamlekat پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

کوتاه بودن دست از دنیا یعنی همین آدم حتی حسرت خیس شدن و خراش برداشتن به دلش میمونه چه برسه ب کارای دیگه...

دانشجو سابق 206 پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

استاد به نظر شما نکر و منکر میذارن بری از دیوار بالا وشنا در آب عایا

طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم هنوز کسی از اونطرف نیومده برای همین نمی تونم جواب بدم

دانشجـــــو شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

دنیای ارواح چند بعدیه؟
شاید روزی دستگاهی اختراع شد که بتونه دروازه ای بشه بین ابعاد
و برای تجربه ناممکن ها احتیاج به قبض روح شدن نباشه!

چیزایی من شنیدم اما نمی دونم واقعا به صورت علمی روی این مباحث چگونه کار می شه و مطمئن هستم آدمایی دارن رو این زمینه کار می کنن.

دانشجو سابق 206 شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

به نکته ی بس ظریف اشاره کردین

طیبه دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ق.ظ

شاید نمرده بودن وخواب میدیده.a

از اونجا که جهان ما بر مبنای احتمالات پایه ریزی شده احتما حرف شما وجود داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد