یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...
یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...

برنامه ترم بهمن 92

برنامه کلاسی ترم بهمن 92

نظرات 13 + ارسال نظر
daneshjoo mamlekat چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

یکشنبه c11
سه شنبه c11

daneshjoo mamlekat چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

چرا دیگه تعجب استاد

چوم

... چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

میگم استاد همه استادا این برنامه رفع اشکال رودارن یا فقط شما اینقدر ازخود گذشته یین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

... پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

ایتاد این شکلک ها نبودن شما چه کار میکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچی، خودم میساختمشون

دانشجو سابق206 پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

اوخ اوخ استاد آز فیزیک دارین؟میندازین هیشکی َم؟:))

سر کلاس بیان نه

daneshjo جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

استاد واقعا خسته نباشید سرتون خیلی شلوغه...

دانشجو سابق 206 شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

استاد پ چرا بچه ها مارو انداختین سر کلاس میومدن که!ماهم که یه نمره دس پا شکسته گرفتیم

اونا دانشگاه آزاد هستن!!! تو صنعتی مطمئنن فرق داره و من کسی رو نداختم درس نخوندن و افتاد

farzaneh sky شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

yaaaaaaaaa abAAAAAALfazzzzzzl
che barnamei!!!!!!!!!!!

.... یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

بله کلا یه قاعده ای هست که میگه دانشجو پاس نمیشه پاسش میکنن واستادنمیندازه دانشجو خودش میفته...
خندیدیم

bhdad دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام بر استاد بزرگ خوبی
خدایش اینقدر دانشجویان را عزیت میکنی؟خودت هم دانشجو بودی و خواهی شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوستار همیشگی تو بهداد.م

اولا این سخت گیری نیست. دوما دوران دانشجویی ما اوضاع از این هم سختگیرانه تر بود. ما 13 فروردین دانشگاه می رفتیم که مبادا بلیط گیرمون نیاد و 14 سرکلاس نباشیم و استاد درس بده

! چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

همچین میگین دوران دانشجویی ما انگار زمان ناصرالدین شاه درس خوندین !!!

نه اون زمان. ولی واقعا دارم احساس می کنم که چقدر ما به سختی درس خوندیم. فقط دفترچه انتخاب رشته سال 84 رو با دفترچه انتخاب رشته امسال مقایسه کنید بعد ببینید چقدر فرق داره.

... پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

استاد این جور که ازحرف زدنتون مشخصه به زور اومدین فیزیک خوندین واجبارا اینقد سنگ فیزیکو به سینه میزنین
ینی کلا یه توقع دیگه داشتین ...
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا
من زندگیم رو مدیون فیزیک هستم واقعا بهم آرامش میده. برای انتخاب رشته کنکور هم ، عمران و خیلی از مهندسیا رو بعد از فیزیک زدم و حتی ارشدم رو رشته ای تو فیزیک خوندم که می دونستم کار نداره اما واقعا دوسش داشتم...
من از زندگیم چیز زیادی نمی خوام همینی که هست رو دوست دارم یه لپ تاب و یه وسیله برای جابجا شدن.و باقیش پول برای کتاب خریدن

reyhoon سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://reyhunb.blogfa.com

نظر خصوصی

اون بهدادی که نظر گذاشته قطعن من نیستما اشتبا نشه

مرسی.با توجه به شناختی ه از شما داشتم مطمئنا این نظر رو شما نگذاشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد