یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...
یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...

تکنولوژی

نظرات 5 + ارسال نظر
reyhoon شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

انگاری کم کم داریم به همون جا میرسیم

به نظر میاذ خیلی نزدیک شدیم.

دانشجـــو شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

تعامل؟ ما آدما اینقدر دنیامون رو پیچیده کردیم و توش غرق شدیم که همدیگه رو نمی فهمیم و نمی بینیم که بخوایم تعامل داشته باشیم
شاید منم یه ابله مدرن باشم یه موجود تک بعدی به "هست "آلوده

دیدگاه رادیکال سخت و سنگینیه ....

دالشجـــو شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

"هیچم
هیچم و چیزی کم
ما نیستیم از اهل این عالم که می بینید
وز اهل عالم های دیگر هم
یعنی چه پس اهل کجا هستیم؟"

همیشه این سوال ها ذهنم رو خسته می کنه:
من از کجا اومدم؟
من کجا هستم؟
من به کجا خواهم رفت؟

دانشجـــو یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

"روزها فکر من این است و همه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل خویشتنم؟

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود ؟ به کجا می روم آخر؟ ننمایی وطنم"

farzaneh شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

mese jaryane WALL E

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد