یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...
یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

یه فیزیکی چی می گه؟؟!!!!

آسمان هنوز می درخشد...

ادامه کامنت

ممنون که سر زدی و این پاسخ رو گذاشتی:

اون استادایامعلمایی که میگن عاشق کارشون هستن دقیقا مثل دکترایین که میگن عاشق کارشونن اخه مگه دیدن خون وصحنه های ناگوارومرگ ادما عاشقی هم داره؟اینا عشق اولشون پوله حالا سروکله زدن با یه مشت ادم به قول خودتون خنگ مگه عشق میخواد ؟ نه تنها بعضی از رفقاتون بخاطر پول و پز کارشون میان حتی یه عده محض تفریح میان سرکلاس!!!

جواب من به شما این می باشد:

اما این کوته فکریه که شما دیدن خون رو عاشق نبودن دکتر تعبیر می کنید چون اون دکتر داره شکاف می ده و بخیه می زنه تا کسی زنده بمونه خوب پس مریض شدی مبادا بری دکتر تو خونه بمون تا خوب بشی چون اون دکتر تو رو دوست نداره و داره برای پول کار می کنه. آیا این میشه؟ . قبول دارم که الان خیلی از دکترا هستن که برای پول دارن کای می کنن. اما هنوز آدم خوبا نمردن. شما چشمتون رو روی آدم خوبا بستید.
با انصاف من اینقد بی معرفت نیستم که دوستام رو با لفظ خنگ صدا بزنم خیلی بی معرفتی که این رو از زبون من می گی شاید به شوخی به بچه های دانشگاه آزاد بگم اما هرگز این رو به شما ها نگفتم خیلی بی معرفتی (صادق باش، کسی رو خراب نکن) و لی اما اگه خودتون باور دارید خنگ هستید براتون متاسفم چون اینقد خودتون رو کوچیک شمردید. اگه خنگ بودید جاتون تو این دانشگاه نبود .
خوب حرف شما درسته که یه عده بخاطر پول میان یا خوش گذرونی اما مگه چند نفرن اونایی که شما نام می برید. بهتون حق می دم چون هنوز حرفاتون پخته نیست و از سر نوجوانی و کم تجربگی حرف می زنید.
نظرات 2 + ارسال نظر
! دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

استاد خسته نباشید که یادتون میاد!!!
اون دکتر قبل از اینکه بخیه ای بزنه اول شیرینی میگیره
حرفای من ازروی خامی نیست از روی عصبانیته
میگن هرسخن از دل براید لاجرم بردل نشیند استادا اگه حرفاشون از دلشون بلند میشد وکمتر لجبازی میکردن حرفاشون به دل مینشست به خدا استاد 500صفحه کتاب میزاره رودستت جزوشو بکشی خودتو 20 صفحه نمیشه اونم همون مثالای کتاب این لجبازی وخودخواهی بعض استادا نشونه باسواد بودنشون نیس

من که گفتم همه رو به یه چوب نزن، همه دکتری که خوب نیستن. آره تو زمونه ما خیلی بده.
خوب برای همینه می گم بی تجربه هستی خبر نداری برای یه استاد چه چیزایی تعریف شده. وقتی وزارت علوم استاد رو موظف می کنه 600 صفحه کتاب رو در یک ترم درس بده تو خودت رو بگذار جای استاد چه کار می تونه بکنه. برو سرفصل تدریس دروس رو از سایت وزارت علوم بگیر تا به این مسئله واقف بشی. بعدش به شما می گن دانشجو (کسی که دانش رو باید خودش جستجو کنه نه اینکه کسی بکنه تو مخش) بچه دبیرستانی که نیستید بهتون بگن دانش آموز (کیس که باید دانش رو یادش داد). حس می کنم مشکل رو می تونم با این جملع شریعیت بهتر بیان کنم:
"خدایا کمک کن تا قبل از اینکه در باره ی را رفتن کسی قضاوت کنم کمی با کفش های او راه بروم"
حالا شما دانشجو های خوب و محترم از جایگاهی صحبت می کنید که نمی دونید اونجا چه خبره

reyhoon چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

اگه خنگ بودید جاتون تو دانشگاه آزاد بود نه تو این دانشگاه.
تنها سکوت اختیار میکنم

نه بابا، منظورم بعضی از دانشگاه آزادای ایرانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد